Norge och Lunula laser

I helgen som varit gick årets stora kongress för det norska medicinska fotterapeut förbundet av stapeln på Quality Comfort Hotell vid Gardemoen. Ett mycket välarrangerat event där förbundet visade upp en framåtanda och även premiärvisade en ny reklam film för sitt förbund. Vi åker hem med en känsla av ett förbund som är på väg framåt, uppåt, där viljan att stärka sin position på marknaden är stark

Arch of Scandinavia var på fagkongressen i Oslo, Gardemoen, med Erchonia Lunula laser, samt flera av våra handhållna enheter för behandling av smärttillstånd, nervsystem mm. Vi har under det senate året haft en stor penetration inom den svenska medicinska fotvården, och nu är det Norges tur. Med den vetenskapliga tyngden med FDA (510k) och flertalet dubbel blinda, placebo, multicenter studier i ryggen, är det tryggt att säga att vi kan vara den puzzelbit som branschen behöver för att öka intäkt, minska fysiskt slitage på kroppen och ta nästa steg i den tekniska utvecklingen. Idag behandlar våra kunder givetvis Onychomycosis (nagelsvamp), dock har andra former seglat upp såsom reumatisk värk, neuropathy, diabetes, cirkulationsproblematik, sår, liktorn och mycket mer.

Sök din närmsta Lunula klinik genom att klicka här.

Är du klinik och vill utveckla din verksamhet, ring på 087733399

eller mail på info@aosc.se